• veilige transacties
  • kwaliteitsvol
  • gratis zending naar BelgiĆ« en Nederland
0

Vragen / FAQs

Heeft u nog vragen over uw bestelling, betalen, prijzen, levering, retouren, of het onderhoud van de schoenen van uw dromen?

Dan vindt u hier de meest voorkomende vragen en bijbehorende antwoorden.

Als uw vraag er niet tussenstaat kan u ons uiteraard ook rechtstreeks contacteren via +32(0) 11 81 3​7 66 of per e-mail. We trachten steeds zo snel mogelijk u een antwoord te bezorgen.

Hoe kan ik mijn artikel terugsturen/retourneren?

U kan de schoenen terugsturen naar het verzendadres, zijnde Schoenen Timmers, Dorpsstraat 1-3, 3520 Zonhoven, België. Best vermeldt u in een bijgevoegde brief de reden van terugsturen alsook uw bestelnummer (of een kopie van de bestelling).

Indien u ons eerst contacteert via info@schoenentimmers.be of telefonisch op +32(0)11 81 37 66 kunnen we samen de meest eenvoudige, goedkope en efficiënte manier van terugzenden of omruilen voor u bekijken.


 

Wat doen als je schoenen niet passen ?

In dat geval neemt u best contact met ons op via info@schoenentimmers.be of  telefonisch op +32(0)11 81 37 66.

Indien we de schoenen wel nogvoorradig hebben in een geschikte maat kunnen de schoenen omgeruild worden (in onze winkel te Zonhoven of via terugzending).

Indien de schoenen niet meer voorradig zijn in de gewenste maat zoeken we samen met u naar de gepaste oplossing (een ander model, terugbetaling,...)


 

Hoe dien ik een klacht in ?

Dit kan u via info@schoenentimmers.be of telefonisch op +32(0)11 81 37 66.


 

Kan ik mijn bestelling annuleren ?

Indien uw bestelling nog niet is verzonden kan u deze annuleren door ons te mailen op info@schoenentimmers.be. 

Indien deze wel al is verstuurd kan de bestelling enkel geannuleerd worden gepaard gaande met een terugzenden van de bestelde goederen.

In beide gevallen doet u er goed aan ons te contacteren op info@schoenentimmers.be of telefonisch op +32(0)11 81 37 66.


 

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling ?

Na het plaatsen en voltooien van uw bestelling krijgt u onmiddellijk een mailtje.

Als u hebt aangegeven te betalen via een manuele overschrijving zal het rekeningnummer en het te betalen bedrag ook expliciet in deze mail worden opgenomen.

Als u online hebt betaald zal dit ook ineens bevestigd worden in dit mailtje.

In beide gevallen bevat de mail uiteraard ook het gedetailleerd overzicht van de bestelde schoenen.


 

Bestelling

Is online betalen veilig?

Online betalen is bij Schoenen Timmers perfect veilig.

We doen voor deze dienst beroep op Ogone, , één van de grotere online betaalsystemen in België met een gegarandeerde beveiligde betaalmethode.

Voor Nederland is er ook de mogelijkheid tot beveiligde betaling via Klarna, die een gelijkaardige gerandeerde beveiligde betaalmethodiek aanbiedt.


 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen ?

U kan uw bestelling zowel per manuele overschrijving betalen alsook rechtstreeks via beveiligde online betaling. Deze online betaling wordt uitgevoerd en beveiligd door Ogone, één van de grotere online betaalsystemen in België met een gegarandeerde beveiligde betaalmethode.

Voor Nederland is er ook de mogelijkheid tot beveiligde betaling via Klarna.


 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten hangen af van het totaalbedrag van uw bestelling alsook het land waar we de bestelling naar toe moeten zenden.

Deze kosten worden automatisch berekend en getoond in het winkelmandje.

U kan op de pagina 'transportkosten' kan u de prijzen voor uw land opzoeken.


 

Betaling en kosten

Wordt de catalogus op dit internetportaal regelmatig vernieuwd?

Elke week komen er wel nieuwe modellen bij. U kan dus best regelmatig eens checken.

In het overzicht schoenen kan u de weergave sorteren op prijs of ook van recent naar oud zodat u de nieuwste modellen eerst ziet staan.


 

Wat zijn de levertijden van onze schoenen?

Na ontvangst van uw betaling worden de schoenen opgestuurd.

In principe hebt u dus uw schoenen in 1 à 2 dagen thuis geleverd (via BPOST).


 

Online webshop

Vaak gestelde vragen